Beste medewerkers, afgelopen zaterdag zijn wij teruggekomen van een zeer geslaagde reis door Canada. Dit mede door jullie medewerking. De boeking en afhandeling verliepen voorspoedig en we zullen dit zeker doorgeven.  Een paar punten ter informatie: De vluchten bij Air Transat hoeven niet bevestigd te worden. Ik heb zowel op de heenreis(Nederland), als terugreis( Canada) gebeld en beide keren vertelden ze dat bevestigen niet nodig was, wel dat we de vertrektijden in de gaten moesten houden. De vluchten verliepen overigens vlekkeloos. Hotel: we hebben twee nachten in een hotel doorgebracht. Het hotel was op zich prima, had alleen geen gelegenheid om wat te drinken (niet echt een probleem). Wel de ligging was niet ideaal. We kwamen zaterdag aan en zondag was het de bedoeling om Calgary te bezoeken. Bij de receptie hadden ze gezegd dat de bus om 8.30 zou vertrekken. Na een uur wachten heb ik weer geïnformeerd en toen konden ze niet meer informatie geven (achteraf bleek dat de bus helemaal niet rijdt op zondag). Om 10.00 uur hebben we zelf een oplossing gezocht door via een omweg alsnog in het centrum aan te komen. Op de terugweg hebben we voor de zekerheid een taxi genomen. De volgende dag zou Canadream ons pas om 14.00 uur ophalen. Wij moesten om 12.00 uur de kamer uit en omdat er in de hele omgeving niets te beleven viel, werden we een beetje radeloos. Gelukkig was er een familie die om 11.00 uur opgehaald werd door Canadream en konden we meerijden. We kwamen natuurlijk veel te vroeg bij Canadream aan, maar die hebben ons naar een winkelcentrum laten brengen om daar te verpozen (klasse). Kortom: hotel prima, voorzieningen pover en ligging frustrerend.
(Commentaar Greatlakes-Travel: we zullen een alternatief voor dit hotel gaan aanbevelen indien gewenst).

Canadream: uitstekende keuze! Service en materieel geweldig. Wij wisten dat de camper pas tussen 13.00 en 16.00 uur opgehaald kon worden, maar er waren veel mensen aan de balie die veel stampei maakten. Ze denken dat ze om 13.00 uur meteen weg kunnen. Het waren volgens mij geen reizigers van Great Lakes, maar het lijkt me goed om mensen daarop te wijzen, voorkomt teleurstellingen. Wij werden pas om 15.00 uur geholpen, maar hadden daar geen problemen mee.

Mochten jullie nog informatie willen hebben van ons, dan horen we dat graag.